1. marts 2012

Elevrådsformand goes boyband

Theodor Christian Kier er bedst kendt som elevrådsformand på Ørestad Gymnasium, men fredag d. 2 marts går han i transformation til boyband sammen med fem andre venner fra Ørestad. Her kan man forvente sang og dans m.m. til alle de bedste klassikere fra alle pigers yndlings boybands.

Theodors boyband-gruppe startede på toiletterne på Ørestad gymnasium. Da de seks drenge under Metamorfoser skulle have makeup og kostumer på, på de små toiletter, blev ipodhøjtaler slæbt ud og her blev spillet alle originalerne med N'sync, Backstreet Boys og Westlife. Drengene fandt hurtigt et fælles kendskab til disse ballader og så begyndte sangen og dansen ellers. Senere tog de den ud på den store scene, til de andre Metamorfoser deltagere og her blev de modtaget med ros, og besluttede sig hurtigt for at melde sig til årets talentshow.

Talentshow var lidt for farligt i 1.g
Selvom Theodor bryder en personlig grænsen ved deltagelsen, som de fleste ville have svært ved at overskride, betyder det ikke, det altid har været sådan:
”Havde faktisk overvejet at stille op sidste år, enten med dans, som jeg er vant til, eller springe ud i noget helt nyt som rap, som jeg havde en god idé til. Jeg turde dog ikke, da jeg ikke havde nok tid, og var lidt nervøs, da jeg stadig var 1.g'er.” Fortæller han.

Det er deres eget problem, hvis de ikke tager mig seriøst
På trods af useriøsiteten deltagelsen med boybandet måske kan med fører, er Theodor stadig meget seriøs omkring elevrådet. Som elevrådsformand er hans vigtigste job at varetage elevernes gymnasiegang, det vil blive svært, hvis eleverne ikke tager ham seriøs. Han har dog ikke tænkt yderlige omkring konsekvenserne, af hans optræden.
”Det kan godt være, at der er nogle få, der ikke vil tage mig seriøst efter vores optræden, men det ser jeg som deres problem. Jeg vil stadig tage det, at være elevrådsformand seriøst.” forklare Theodor til Primetime.

Det skal nok gå, Ørestad kan lide talentshowet
Jeg ser talentshowet som en god mulighed for at opleve en masse sjovt. Tror også mange kender en eller flere, der er med, så de kommer sikkert også gerne for at støtte dem. De fleste kommer sikkert for at få en hyggelig aften med god underholdning.”
Theo frygter ikke, at eleverne ikke tager showet seriøst, og det har han ret i. På facebook er der lige nu over 300 deltagene, hvilket er næsten lige så meget som sidste café på Ørestad hvor deltagertallet på facebook lå på 333.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar